کد خبر: 291

تاریخ انتشار: آبان ۱, ۱۳۹۷

اربعین امسال ۲۰۰۰ گراشی راهی کربلا شدند

پیاده روی اربعین مظهر اتحاد مجامع اسلامی و نمایشگاه بزرگ حاکمیت جهان اسلام عاشقان و دلباختگان حضرت سید الشهدا اباعبدالله حسین (علیه السلام) هرساله از سراسر جهان در تاریخ اربعین شهادت سید و سالار شهیدان به عشق حسین کیلومتر ها با پای پیاده به طرف میعادگاه عشاق ، کربلای معلی رهسپار می شوند. گراش انقلابی […]

پیاده روی اربعین مظهر اتحاد مجامع اسلامی و نمایشگاه بزرگ حاکمیت جهان اسلام

عاشقان و دلباختگان حضرت سید الشهدا اباعبدالله حسین (علیه السلام) هرساله از سراسر جهان در تاریخ اربعین شهادت سید و سالار شهیدان به عشق حسین کیلومتر ها با پای پیاده به طرف میعادگاه عشاق ، کربلای معلی رهسپار می شوند.

گراش انقلابی : امسال نیز قریب به ۲۰۰۰ نفر عاشق اباعبدالله (علیه السلام) از گراش به منظور پیوستن به سیل بزرگترین تجمع انسانی جهان راهی این راه نورانی شدند.

مصاحبه خبرنگار گراش انقلابی با مدیران دو دفتر زیارتی سیناپور ( سیناتور سابق) و شرکت مسافرت هوایی و جهانگردی نسیم بهشت ایرانیان و برخی مدیران گروه ها و کاروان های اعزامی می خوانیم.

در مصاحبه ی خبرنگار گراش انقلابی با حاج عباد نادر پور مدیر دفتر زیارتی سیناپور ، حاج عباد نادر پور :

تا امروز بیش از ۱۵۰۰ نفر به ما جهت اخذ ویزای زیارتی عراقی مراجعه کرده اند . که ما با تمام توان و با دیده ی منت خدمتگذار زائرین ابا عبدالله حسین ( علیه السلام) هستیم.

 

 

سرکار خانم امانتی یکی از پرسنل سیناپور از عشق خدمت به زائرین امام حسین می گوید :

من از اوایل مهر ماه که شروع ثبت نام زائرین امام حسین (علیه السلام) بود تا به امروز تمام وقت با افتخار در خدمت زائرینی که از گراش و لار و دیگر شهر ها مراجعه می کنند هستم تا جایی که در این یک ماه حتی یک روز هم برای صرف ناهار به منزل مراجعه نکرده ام و یکسره مشغول انجام کارهای مراجعه کنندگان بوده ام.

مدیر دفتر سیناپور در پاسخ به سوال خبرنگار ما که شما چه توصیه ای به زائرین دارید گفت :

با توجه به حجم زیاد مراجعه و زمان بر بودن صدور روادید از طرف عراق توصیه میکنم زود تر اقدام کنند تا ما شرمنده آنها نشویم . نادر پور در ادامه افزود :

با توجه به خطرات و مشکلات احتمالی که ممکن است در کشور عراق برای زائران به وجود بیاید توصیه میکنم زائرین عزیز از دفاتر مجاز حج و زیارت اقدام نمایند تا خدایی ناکرده در صورت مواجه شدن با مشکل ، مسئولین جمهوری اسلامی در عراق بتوانند پیگیر مشکلات ایجاد شده احتمالی باشند.

خبرنگار گراش انقلابی در مصاحبه ای دیگر با حمید نادر پور رئیس شرکت مسافرت هوایی و جهانگردی نسیم بهشت ایرانیان این گونه بازگو می کند : 

به گفته حمید نادرپور بیش از ۱۰۰۰ نفر برای اخذ ویزای اربعین به ما مراجعه کرده اند ولی با توجه به اینکه دفتر زیارتی نیست و امکان صدور ویزای زیارتی وجود ندارد زائرین عزیز را به دفاتر مجاز راهنمایی نمودیم. 

حمید نادرپور افزود : البته به درخواست افراد مراجعه کننده برای حدود یکصد نفر ویزای توریستی عراق صادر کردیم و آنها در قالب سفر توریستی به عراق مراجعه کردند .

 

 

در پایان در جمع بندی گراش انقلابی با توجه به اینکه تعدادی از افراد به صورت انفرادی و گروهی که خارج از کاروان های رسمی در این سفر معنوی شرکت کرده اند تعداد کل زائرین گراشی قریب به ۲۰۰۰ نفر می باشد که احتمال افزایش آن نیز وجود دارد .

پسندیدم(۱۰)نمی پسندم(۰)
ارسال دیدگاه

اخرین اخبار ایران و جهان

  • مردم پای ثابت مناظره ها

    به گزارش خبرنگار ما پس از آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین برگزاری مناظرات تلویزیونی نامزده، مردم نیز پای ثابت مناظره‌های تلویزیونی کاندیداها هستند. پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)

  • انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی

    انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور ریسی انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی انتخابات ریاست جمهوری چهاردم ۸ تیرماه برگزار…

  • پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

    پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و اعلام عزامی عمومی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» 🔹 پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور…

  • إنا لله و إنا إلیه راجعون

    إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس‌جمهور به درجه رفیع شهادت نائل شد إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس جمهور کشورمون آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به همراه تیم همراهشون در حادثه ناگوار…