کد خبر: 1524

تاریخ انتشار: دی ۱۵, ۱۳۹۷

ارتقا بخش اوز به شهرستان گامی به سوی عدالت

ارتقا بخش اوز به شهرستان گامی بسوی عدالت است. گراش انقلابی : انسان از دیر باز در اندیشه خود مراحل پیشرفت و ترقی را تداعی می کرد و برای هر چه بهتر زیستن و کسب رفاه تلاش کرده است . با پیشرفت تمدن بشتری و بوجود آمدن فرهنگ شهر و شهر نشینی برای تامین رفاه […]

ارتقا بخش اوز به شهرستان گامی بسوی عدالت است.

گراش انقلابی : انسان از دیر باز در اندیشه خود مراحل پیشرفت و ترقی را تداعی می کرد و برای هر چه بهتر زیستن و کسب رفاه تلاش کرده است .

با پیشرفت تمدن بشتری و بوجود آمدن فرهنگ شهر و شهر نشینی برای تامین رفاه بیشتر و زندگی آسان دست به دامن علم و تکنولوژی و دیپلماسی شد. تا از تجربیات دیگر جوامع در راستای ارتقا سطح شاخص های زندگی خود بهره ببرد.

لذا بمنظور دست یافتن به این هدف روشن نیازمند پیشرفت سیاسی و جغرافیایی و اجتماعی و دیگر جوانب می باشد .

از آنجایی که بخش اوز با قدمت چندین ساله و برخورداری از امکانات معتدد و داشتن ظرفیت عظیم با همراهی مردمی نجیب و خون گرم و با فرهنگ نیز برای پیشرفت و دستیابی به قله های تعالی و حرکت به سوی عدالت اجتماعی می بایست در زمینه سیاسی نیز پیشرفت و ارتقا پیدا کند .

از همین رو ارتقا بخش اوز به شهرستان گامی مهم بسوی عدالت و پیشرفت خواهد بود ، که البته ارتقا اوز به شهرستان به نفع کل منطقه خواهد بود و آنهایی که در مخالفت با این حرکت برآمده اند دیر یا زود متوجه خواهند شد که نه تنها نباید جلو پیشرفت کسی را بگیرند بلکه شایسته است که به آنها کمک کنند که حتی دیگر بخش ها نیز  فضای پیشرفت برایشان مهیا شود تا همه مردم از برکات و امکاناتی که بواسطه پیشرفت سیاسی بدنبال خواهد داشت بهرهمند شود .

لذا پیشنهاد می کنم مسئولان شهرستان لارستان نه تنها مانع ارتقا بخش های تابعه به شهرستان نشوند بلکه زمینه ساز ارتقا آنها شوند که این در راستا ارتقای سطح رفاه اجتماعی و حرکت بسوی توسعه پایدار و محرومیت زدایی  کل منطقه خواهد بود.

دکتر ناصر دلخوش

مدیر مسئول گراش انقلاب

دکترای جامعه شناسی سیاسی

پسندیدم(۱۸۲)نمی پسندم(۵)
دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 0

کل نظرات :5

  • امراله مهماندوست

    تاریخ :

    0 - 0

    چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که هر دو در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشند؟
    چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (لارستان + گراش + لامرد + مهر + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا …
    چرا …
    چرا …
    چرا …
    این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس ( قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) می باشند اشتباه بزرگ غیر قابل جبرانی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج مرکز شهرستان خنج تا شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از مسیر راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند +خنج) را که محاسبه کنید از حدود ۳۹ کیلومتر تا ۴۹ کیلومتر می شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتری شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهرخنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل استقرار ادارات کل برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار می گرفت.

    پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)

    پاسخ

  • گراش

    تاریخ :

    29 - 1

    شهرستان شدن حق همه هس
    باید همه بخش ها پیشرفت کنن
    دلخوش مردی

    پسندیدم(۲۹)نمی پسندم(۱)

    پاسخ

  • همسفر

    تاریخ :

    31 - 0

    افرین به گراش انقلابی و گراشی ها

    پسندیدم(۳۱)نمی پسندم(۰)

    پاسخ

  • اوزی

    تاریخ :

    34 - 0

    شهرستانی حق اوز است
    باید برای رسیدن به حق خود تلاش کرد
    ممنونم از گراش انقلابی و دکتر دلخوش و حسن ظن و نظر خوبتون

    پسندیدم(۳۴)نمی پسندم(۰)

    پاسخ

  • شهرستان اوز

    تاریخ :

    48 - 1

    احسنت
    آفرین بر گراش انقلابی و دکتر دلخوش عزیز

    پسندیدم(۴۸)نمی پسندم(۱)

    پاسخ

ارسال دیدگاه

اخرین اخبار ایران و جهان

  • مردم پای ثابت مناظره ها

    به گزارش خبرنگار ما پس از آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین برگزاری مناظرات تلویزیونی نامزده، مردم نیز پای ثابت مناظره‌های تلویزیونی کاندیداها هستند. پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)

  • انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی

    انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور ریسی انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی انتخابات ریاست جمهوری چهاردم ۸ تیرماه برگزار…

  • پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

    پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و اعلام عزامی عمومی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» 🔹 پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور…

  • إنا لله و إنا إلیه راجعون

    إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس‌جمهور به درجه رفیع شهادت نائل شد إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس جمهور کشورمون آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به همراه تیم همراهشون در حادثه ناگوار…