کد خبر: 5392

تاریخ انتشار: شهریور ۳۱, ۱۳۹۸

حجت السلام بخشایش پور: هدف از جنگ تحمیلی بر اندازی اسلام بود/ دیدار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با امام جمعه گراش

به گزارش خبرنگار گراش انقلابی، به مناسبت شروع هفته دفاع مقدس در مراسمی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و با حضور جمعی از بسیجیان و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش با حجت السلام بخشایش پور امام جمعه گراش  در دفتر امام جمعه دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار سرگرد دهقان فر مانده […]

به گزارش خبرنگار گراش انقلابی، به مناسبت شروع هفته دفاع مقدس در مراسمی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و با حضور جمعی از بسیجیان و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش با حجت السلام بخشایش پور امام جمعه گراش  در دفتر امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرگرد دهقان فر مانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش با گرامی داشت ۳۱ شهریور و یاد و خاطر شهیدان دفاع مقدس، برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
دهقان گفت: ۱۱۶ برنامه برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.
مجتبی دهقان در ادامه خاطرنشان کرد: تنها ۱۹ ماه پس از پیروزی انقلاب با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران دشمن بعثی حمله کرد،
جنگی تمام عیار و نابرابر در شرایطی به ایران تحمیل کردند که استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار با ایجاد هیاهوی تبلیغاتی هم در داخل و هم در خارج با همراه کردن سایر کشورها در صدد تضعیف نظام جمهوری اسلامی بود، ارتش عراق که بر اساس محاسبات خود فتح یک هفته ای ایران را در سر می پروراند. که با صد محکم دفاعی ایران به رهبری امام بزرگوار مواجه شد.
وی افزود : نتیجه و دستاوردهای چهل ساله انقلاب که شاهد آن هستیم چند ویژگی خاص خود داشت : ۱٫دفاع مقدس ویژگی هایی داشت.
۱٫دفاعی بودن.
۲٫معنویت جبهه ها
۳٫ استقامت رزمندگان و فرماندهان و روحیه مقاومت ۴٫شجاعت فرماندهان
۵. مروت و جوانمردی
۶٫ بی اعتنایی به دنیا
۷. شهادت طلبی رزمندگان

در ادامه حجت السلام بخشایش پور در طی این دیدار با اشاره به ارزش دفاع مقدس در کلام رهبری گفتند: « مقام معظم رهبری در بکی از سخنانشان گفتند: دفاع مقدس گنجینه ای استخراج نشدنی است؛ یقین معلوم است که ما هنوز به ابعاد و اسرار دفاع مقدس پی نبردیم، البته اسرار نه ازحیث نظامی بلکه ازحیث معنوی است. معنوی هم از حیث اتکال به خدای متعال و جنگ و دفاع برای استمرار اسلام ناب محمدی(ص).»

ایشان افزودند:« چون سیاستگذارانی که صدام را تحریف کرده بودند، هدف اصلی آنها عمارت ایران نبود، ۲۵ سال طاغوت هرچه نیاز داشتند بردند، در دوران انقلاب روند شکست خودشان را می دیدند، به همین نسبت غارت کشور را به دقیقه ۹۰ موکول نکردند.»

 

 

امام جمعه گراش هدف از جنگ تحمیلی هشت ساله را براندازی اسلام دانستند و گفتند:« هدف براندازی اسلام بود که می دانستند این اسلام روزی یقه آنها را خواهد گرفت؛ پس ایمان به هدف و توسعه و استقرار اسلامی برای یک هدف والا که بستر سازی ظهور باشد، چون قرار بود ما به افق روشن و دوردستی توجه بکنیم، کمبود ها در جنگ مارا از پای در نیاورد. گرسنگیها، کمبود سلاح، عدم آسایش و اینها مانع نشد،»

در ادامه گفتند: « هرکس قرار است بماند سختی در پیش دارد، شهید آوینی می گفت : شهادت در رکاب امام خمینی(ره) زیباست اما دفاع از ولی فقیه حاضر زیباتر. کسانی که ضعف اعتقادی دارند در این جمله شک می کنند؛ کسانی که باورهای دینی شان ضعیف شده، شک کردند. آقای بهجت در زمانی که رهبر معظم انقلاب تشریف بردند قم گفتند : خدا می داند به استقبال این سید رفتن چقدر ثواب دارد.»

حجت السلام بخشایش پور با اشاره به مسائل روز کشور و وضعیت فعلی جامعه بیان کردند: «ما امروز از دشمنان ضربه نمی خوریم، از نون به نرخ روز خور ها داریم ضربه می خوریم، از مصلحت اندیش ها، از فرصت طلب ها، از حزب باد.»

ایشان افزودند: «اگر بنا داریم تا آخر بمانیم، باید اعتقادات تقویت شود، باید توکل بالاتر رود، شهید باکری می گوید: یکی از سرداران می گفت کم آوردم چه کار کنم؟ گفتم توکل تو کم شده. مشکل اصلی امروز بی تفاوتی است، در برار خطر ها، در برابر نظام، آتش به اختیاری که امام فرمودند نباید دست نخورده توی ویترین قرار بگیرد؛ اگر اینجور عمل کردیم خسران می بینیم.»

 

 

پسندیدم(۲)نمی پسندم(۰)
ارسال دیدگاه

اخرین اخبار ایران و جهان

  • مردم پای ثابت مناظره ها

    به گزارش خبرنگار ما پس از آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین برگزاری مناظرات تلویزیونی نامزده، مردم نیز پای ثابت مناظره‌های تلویزیونی کاندیداها هستند. پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)

  • انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی

    انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور ریسی انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی انتخابات ریاست جمهوری چهاردم ۸ تیرماه برگزار…

  • پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

    پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و اعلام عزامی عمومی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» 🔹 پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور…

  • إنا لله و إنا إلیه راجعون

    إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس‌جمهور به درجه رفیع شهادت نائل شد إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس جمهور کشورمون آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به همراه تیم همراهشون در حادثه ناگوار…