کد خبر: 7983

تاریخ انتشار: تیر ۲۲, ۱۳۹۹

دیدار مدیر و شورای کانون بسیج رسانه گراش با فرمانده ناحیه سپاه

به گزارش گراش انقلابی : به مناسبت یکسالگی افتتاح کانون بسیج رسانه گراش روز چهار شنبه  ۱۸ تیرماه ۹۹  مدیر و شورای کانون بسیج رسانه گراش با فرمانده ناحیه سپاه گراش دیدار کردند. ناصر دلخوش مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گراش در دیدار با سرهنگ وحید ستاری فرمانده ناحیه بسیج شهرستان گراش که  تعدادی از […]

به گزارش گراش انقلابی : به مناسبت یکسالگی افتتاح کانون بسیج رسانه گراش روز چهار شنبه  ۱۸ تیرماه ۹۹  مدیر و شورای کانون بسیج رسانه گراش با فرمانده ناحیه سپاه گراش دیدار کردند.

ناصر دلخوش مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان گراش در دیدار با سرهنگ وحید ستاری فرمانده ناحیه بسیج شهرستان گراش که  تعدادی از اعضای شورای کانون بسیج رسانه همرای می کردند. ضمن عرض تبریک انتصاب ایشان به فرماندهی ناحیه بسیج سپاه گراش  به ارائه گزارش یک ساله کانون و برنامه ها و فعالیت های انجام شده در طی این یک سال گذشته پرداخت.

دلخوش در این دیدار گفت : طی یک سال گذشته با برقراری ارتباط و تعامل با رسانه های سطح شهرستان و دعوت از علاقه مندان حوزه خبر و رسانه به اهداف خود در راستای ماموریت ابلاغی سازمان و جذب ۲۰۰ درصدی سهمیه تخصیصی طی یک سال گذشته رسیده ایم؛با توجه به اهمیت رسانه و فضای مجازی اگر بصورت عادی در این مسیر تلاش کنیم ،کافی نیست و باید با روحیه جهادی به راه خود ادامه دهیم.

مدیر کانون بسیج رسانه ضمن برشمردن هدف های محقق شده افزود: امروز در دنیا حرف اول رسانه می زند و در  عصر رسانه و در فضای رقابت رسانه ای ، آنهایی پیروز هستند که اولا هدف از حضور خود را بشناسند و ثانیا بتوانند برای تحقق اهداف خود مسیری را طراحی و برای رسیدن به آن اهداف ترسیمی شبانه روز تلاش کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : رسانه چشم بیدار جامعه است و با توجه به اصل آزادی بیان و رسالت خطیر رسانه که همان آگاهی بخشی افکار عمومی و جامعه و شفافیت اجتماعی است، درخواست داریم که مسئولین با رسانه ها همکاری مضاعف داشته باشند و ما را در این رسالت یاری کنند.

سرهنگ ستاری فرمانده سپاه گراش در این دیدار ضمن ابراز خرسندی و خدا قوت به اعضای کانون بسیج رسانه گفت: اهمیت رسانه بر هیچ کس پوشیده نیست و همانگونه که مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه (مد ظله عالی) اشاره فرمودند که اگر رهبر نبودم مسئولیت فضای مجازی کشور را بر عهده می گرفتم.

سرهنگ ستاری افزود: رسانه باید بی طرف باشد و اخبار و وقایع همانگونه که هست به مردم منتقل کند تا دچار انحراف نشود و اعتماد جامعه را جلب کند و از پشتوانه مردمی برخوردار شود.

فرمانده ناحیه بسیج گراش بیان کرد: رسانه های انقلابی باید در جامعه جریان سازی ایجاد کنند و برای پیشبرد اهداف و مسیر انقلاب جذب حداکثری و دافعه حداقلی داشته باشند.

فرمانده سپاه گراش در پایان با اشاره به سختی های پیش روی فعالین رسانه تاکید کرد: ما از رسانه ها حمایت می کنیم و در راستای مطالبه گری و رساندن صدای مردم به مسولین و برعکس همراه و یاور رسانه ها و کانون بسیج رسانه خواهیم بود.

عکاس خبر: مهدی هرمی

پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)
دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 0

کل نظرات :2

  • Ali

    تاریخ :

    0 - 0

    خداقوت و درود بر مردان انقلابی

    پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)

    پاسخ

  • سارا

    تاریخ :

    0 - 0

    خدا قوت

    پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)

    پاسخ

ارسال دیدگاه

اخرین اخبار ایران و جهان

  • مردم پای ثابت مناظره ها

    به گزارش خبرنگار ما پس از آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین برگزاری مناظرات تلویزیونی نامزده، مردم نیز پای ثابت مناظره‌های تلویزیونی کاندیداها هستند. پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)

  • انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی

    انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور ریسی انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی انتخابات ریاست جمهوری چهاردم ۸ تیرماه برگزار…

  • پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

    پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و اعلام عزامی عمومی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» 🔹 پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور…

  • إنا لله و إنا إلیه راجعون

    إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس‌جمهور به درجه رفیع شهادت نائل شد إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس جمهور کشورمون آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به همراه تیم همراهشون در حادثه ناگوار…