کد خبر: 4354

تاریخ انتشار: خرداد ۲۶, ۱۳۹۸

متن اعتراضی و تکذیبیه جواد پور در ارتباط با اخبار ژیمناستیک گراش

متن اعتراضی و تکذبیه جواد پور در ارتباط با اخبار ژیمناستیک گراش چند روز پیش خبری از طرف روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر انتصاب محمد مهرابی بعنوان رئیس هیات ژیمناستیک گراش که این خبر بلافاصله با واکنش هایی روبرو شد. به گزارش گراش انقلابی در تماس […]

متن اعتراضی و تکذبیه جواد پور در ارتباط با اخبار ژیمناستیک گراش

چند روز پیش خبری از طرف روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر انتصاب محمد مهرابی بعنوان رئیس هیات ژیمناستیک گراش که این خبر بلافاصله با واکنش هایی روبرو شد.

به گزارش گراش انقلابی در تماس جواد پور رئیس پیشین هیات ژیمناستیک گراش با خبر نگار گراش انقلابی ،جواد پور گفت : تاکنون هیچ نامه ای مبنی بر برکناری اینجانب از استان ابلاغ نشده است و این تصمیم ، فقط در شهرستان مطرح شده است و هیچ گونه هماهنگی قبلی با من انجام نگرفته است.

جواد پور ادامه داد با توجه به درخواست برخی از علاقه مندان به ورزش ژیمناستیک و تعدادی از خانواده ها خواهان ماندن من هستند و حتی برای پیگیری این قضیه به فرمانداری نیز مراجعه کرده و طومار حمایتی نیز امضا نموده اند.

وی افزود به گواه خانواده ها ، اینجانب برای ورزش ژیمناستیک گراش زحمات زیادی کشیده ام که از چشم دیگران پنهان نیست.

گفتنی است در این خصوص افرادی با تماس تلفنی و همچنین ارسال پیام و مراجعه حضوری به دفتر نشریه گراش انقلابی خواهان انتشار تکذیبه تغییر رئیس هیات و خواستار ابقای جواد پور بودند که این خبر گزاری نیز بر اساس رسالت مطبوعاتی خود اقدام انتشار آن نموده است.

در پایان این خبر گزاری اعلام می نماید در صورتی که مسئولین یا افراد مرتبط با این خبر بیانیه ای داشته باشند آمادگی انتشار آن را دارد.

پسندیدم(۱۱)نمی پسندم(۲)
دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 0

کل نظرات :5

  • مهتاب

    تاریخ :

    1 - 0

    سلام خدمت همه کسانی که به دنبال پیشرفت بچه های این مرز و بوم هستن ، یه سوال اینجا برای خیلی ها پیش میاد که چرا تا وقتی که خبری قطعی نشده شروع به نشر خبر کردید و بعد اعتراض و تکذبیه رو هم منتشر کردید ، که جو بهم ریخته بشه ؟؟؟؟؟ حالا برای همه جواب این سوال مهمه که الان مسولیت این هیئت با کی هست ؟ شخص مهم نیست باید کارکرد رو دید و به بقیه هم فرصت نشون دادن مهارتها و به دست آوردن تجربه رو داد ، مهم ریاست نیست ، داشتن اخلاق و عملکرد و پیشرفت مهمه ، جناب جوادپور عملکرد و پیشرفت رو به همه نشون دادن ولی متاسفانه از نظر اخلاقی مورد تایید نیستن

    پسندیدم(۱)نمی پسندم(۰)

    پاسخ

  • غلامی

    تاریخ :

    2 - 4

    با عرض سلام و احترام خدمت شما مسئول محترم بنده به نمایندگی چندی از خانواده های ژیمناستیک کاران خدمت شما عارض ام که نا هیچ کم رسی و ناملایمتی از طرف رائسی فدراسیون وقت یعنی آقای جوادپور ندیده ایم و هر آنچه دیدیم به والله لطف و بزرگواری ایشان بوده و واقعا عندالله و مخلصانه به بچه ها از صمیم قلب هم محبت میکنن و هم آموزش میدن که ما همه از ایشان رضایت کامل رو داریم و میدانیم که چقد به شخصه برای به ثمر رسیدن این بچه ها خون دل خوردن من خودم گراشی هستم و اصلا و ابدا فکر نمیکنم که ایشون غیر بومی هستن چرا که واقعا چند برابر یک بومی برای بچه ها دل میسوزاند و مثل یک برادر بزرگتر و یک دوست در کنار بچه ها هستند به نظر بنده شما یک روز تشریف ببرین و ببینید که بچه ها چقدر این سید عزیز رو دوست دارند.ملتمسانه خواهش مندم تجدید نظر بفرمائید.
    با تشکر

    پسندیدم(۲)نمی پسندم(۴)

    پاسخ

  • باران

    تاریخ :

    1 - 3

    سلام واقعا ظلم در حق بچه های گراش بود اگر این جابجایی صورت میگرفت

    پسندیدم(۱)نمی پسندم(۳)

    پاسخ

  • امیر

    تاریخ :

    3 - 3

    با سلام و عرض ادب خدمت جناب اقای دکتر دلخوش
    تقدیر و تشکر میکنیم از اقای دکتر که با انتشار این خبر جو متشنج خانواده های ژیمناستیک را ارام کرده و به جرات میتوان گفت که اقای جوادپور لیاقت هر پست و سمت در ورزش ژیمناستیک گراش دارا می باشد زیرا که واقعا زحمات خستگی ناپذیری داشته و از جان مایه میگذارد .

    پسندیدم(۳)نمی پسندم(۳)

    پاسخ

  • امیر

    تاریخ :

    2 - 4

    سلام و خسته نباشید خدمت دکتر ناصر دلخوش سردبیر نشریه گراش انقلابی
    سپاسگزاریم از حضرتعالی که با انتشار این خبر جو متشنج خانواده های ژیمناستیک دوست شهرستان را ارام کردید و الحق که چنین می باشد و اقای جوادپور زحمات زیادی برای ژیمناستیک شهرستان کشیده است و لیاقت هر سمتی در این رشته را دارا می باشد .
    همیشه ژیمناستیک همیشه جوادپور

    پسندیدم(۲)نمی پسندم(۴)

    پاسخ

ارسال دیدگاه

اخرین اخبار ایران و جهان

  • مردم پای ثابت مناظره ها

    به گزارش خبرنگار ما پس از آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین برگزاری مناظرات تلویزیونی نامزده، مردم نیز پای ثابت مناظره‌های تلویزیونی کاندیداها هستند. پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)

  • انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی

    انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور ریسی انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی انتخابات ریاست جمهوری چهاردم ۸ تیرماه برگزار…

  • پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

    پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و اعلام عزامی عمومی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» 🔹 پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور…

  • إنا لله و إنا إلیه راجعون

    إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس‌جمهور به درجه رفیع شهادت نائل شد إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس جمهور کشورمون آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به همراه تیم همراهشون در حادثه ناگوار…