کد خبر: 2401

تاریخ انتشار: بهمن ۲۴, ۱۳۹۷

نمایشگاه نقاشی دانش آموزی، در نگارخانه فرهنگ گراش برپا شد

  به گزارش گراش انقلابی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ هم زمان با روزهای شاد بهمن ماه ٩٧، آیین آغازین نمایشگاه نقاشی دانش آموزی با حضور مسوولین، کارشناسان هنری، هنرمندان و دانش آموزان توسط خانه فرهنگ در نگارخانه فرهنگ شهرستان گراش برگزار گردید. […]

 

به گزارش گراش انقلابی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ هم زمان با روزهای شاد بهمن ماه ٩٧، آیین آغازین نمایشگاه نقاشی دانش آموزی با حضور مسوولین، کارشناسان هنری، هنرمندان و دانش آموزان توسط خانه فرهنگ در نگارخانه فرهنگ شهرستان گراش برگزار گردید.

آیینه افروز با بیان اهمیت هنر در مدارس گفت: به تجربه ثابت شده آنگاه که دستگاه های فرهنگی و هنری جهت انجام کار در حوزه ی فرهنگ و هنر، در کنار هم قرار گیرند، کارآیی بهتری نصیب این عرصه شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن درخواست از مجموعه ی آموزش و پرورش جهت توجه ویژه به ساعات درس هنر و ارتباط و همکاری بیشتر مدارس و معلمان با انجمن هنرهای تجسمی و سایر انجمن ها، اظهار داشت: مفتخریم که آغازین مراسم گشایش نگارخانه فرهنگ با حضور و ارایه آثار دانش آموزان انجام می شود و ما این تقارن را به فال نیک می گیریم.

در این آیین، رضایی، مدیر آموزش و پرورش گراش نیز ضمن تشکر از دانش آموزان هنرمندی که آثارشان در این نمایشگاه عرضه شده، گفت: ما به دنبال این هستیم که کار هنری دانش آموز در بیرون از مدرسه و جامعه محسوس باشد و این مهم، با تعامل دیگر دستگاه ها شدنی است.

در این نمایشگاه ٣٠ اثر در تکنیک های گواش، مداد، ماژیک و روان نویس، از ٢٣ دانش آموز گراشی در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار گرفت .

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ٢٣ تا ٢٨ بهمن ماه ٩٧، همه روزه از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٧ تا ٢٠ به روی علاقمندان به هنر نقاشی و هنرهای تجسمی باز است.

پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)
ارسال دیدگاه

اخرین اخبار ایران و جهان

  • مردم پای ثابت مناظره ها

    به گزارش خبرنگار ما پس از آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و همچنین برگزاری مناظرات تلویزیونی نامزده، مردم نیز پای ثابت مناظره‌های تلویزیونی کاندیداها هستند. پسندیدم(۰)نمی پسندم(۰)

  • انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی

    انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور ریسی انتخابات زودرس بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی در پی شهادت رییس جمهور رییسی انتخابات ریاست جمهوری چهاردم ۸ تیرماه برگزار…

  • پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

    پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب و اعلام عزامی عمومی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» 🔹 پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی در پی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور…

  • إنا لله و إنا إلیه راجعون

    إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس‌جمهور به درجه رفیع شهادت نائل شد إنا لله و إنا إلیه راجعون رئیس جمهور کشورمون آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به همراه تیم همراهشون در حادثه ناگوار…