ویدیو ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

کرونا را شکست می دهیم/به همت جهادگران تولید ماسک و ضد عفونی معابر گراش انجام می شود

کرونا راشکست می دهیم/به همت جهادگران مجمع خیرین واحد خواهران و هلال احمر و بسیجیان چند عملیات دیگر به منظور مبارزه با کرونا در گراش آغاز شد.

به گزارش گراش انقلابی : گروه جهادی بانوان نیکو کار و خود جوش برای تولید ماسک در پایگاه کوثر مسکن مهر با مدیریت یونس نوروزی مدیر گروه جهادی در حوزه تولید ماسک آغاز بکار کرد.

یونس نوروزی مدیر گروه تولیدماسک جهادی بانوان نیکو کار: با توجه به کمبود ماسک در شهر و از طرفی با اعلام آمادگی خواهران نیکو کار از مجمع خیرین و هلال احمر پس از هماهنگی های انجام شده با سپاه و بهداشت خط تولید ماسک را آغاز نمودیم.

 

ستوان یکم محسن فتاحی مسئول عملیات ناحیه سپاه گراش در این باره گفت : با توجه به اینکه شرایط جامعه نیازمند نقش آفرینی همه اقشار برای کنترل این بحران می باشد لذا ما نیز با توان نیروهای جهادی گردان بیت المقدس و حوزه بسیج خواهرن و بانوان مجمع خیرین و همکاری جمعیت هلال احمر، پس از مهیا نمودن تجهیزات و وسایل لازم در محیطی مناسب با ضد عفونی نمودن همه وسایل و فضا برای خدمت به مردم خط تولید ماسک را شروع کردیم.

فتاحی افزود : در فاز اول این عملیات با مشارکت بیش از ۲۰خواهر و ۵ برادر با ۶ چرخ و خیاط و نیروی های دیگر در هر شیفت حدود ۵۰۰ ماسک تولید و پس از استریل و بسته بندی برای توزیع ارسال می شود که اگر تعداد جهادگران افزایش یابد امکان اضافه نمودن شیفت های بیشتر کاری وجود دارد و ظرفیت تولید روزانه نیز بیشتر از این ها هم خواهد شد.

با شیوع بیماری کرونا در کشور همه اقشار با هر تخصص و توانمدی که دارند برای جبهه سلامت کشور تلاش می کنند.

علاوه بر تلاش پزشکان و پرستاران این مرز و بوم در گوشه ی دیگر از شهر افرادی بطور شبانه روزی برای کنترل ورود و خروج و پایش افراد و همچنین به منظور  ضدعفونی نمودن معابر ؛ پارکها و پاساژها و محل های تجمع و… تلاش می کنند.

سروان دهقانی فر مسئول بسیج سازندگی سپاه بسیج گراش در این خصوص گفت: از روز اول آغاز عملیات ضد عفونی سطح با همکاری گروه های جهادی، شهرداری،هلال احمر،نیروی انتظامی و آتشنانی و گروههای مردمی در چندین نوبت شبانه روز سطح معابر و امکان پر تردد ضدعفونی و در مبادی ورودی و خروجی شهر تست کنترل برای افراد انجام می شود تا ان شاالله با همکاری و کمک مردم از شر این ویروس منحوس خلاص شویم، مردم مطمئن باشند که ما تا آخر کنار آنها ایستاده ایم و تا عادی شدن شرایط با همه توان شبانه روز تلاش خواهیم کرد.

متقاضیان که قصد همکاری با تیم های مختلف گروههای جهادی دارند می توانند جهت همکاری با شماره های زیر تماس بگیرند.

 

۱٫ آقای یونس نوروزی مسئول گروه جهادی تولید ماسک با شماره تماس ۰۹۱۷۱۸۲۱۷۶۰

 

۲٫آقای محمد هاشم پناهنده مسئول گروه جهادی ضد عفونی و گند زدایی معابر تیم خودرویی با شماره تماس ۰۹۱۷۶۳۴۷۱۴۳

 

۳٫آقای فاضل اعتمادی مسئول گروه جهادی ضد عفونی و گند زدایی معابر تیم پیاده  با شماره تماس ۰۹۱۷۹۸۱۰۶۹۴

 

 

 

 

 

پسندیدم(۵۷)نمی پسندم(۰)
ارسال دیدگاه